Workshop bezoekersaantallen verdubbelen

Back to Events
Event:
Workshop bezoekersaantallen verdubbelen
Start
9 oktober 2019 19:00
Einde:
9 oktober 2019 21:00
Geupdate:
13 september 2019
Plek:
Breedwijs
Adres:
Helmichstraat 42B, Oldenzaal, Ov, 7571 EK, Netherlands

Hoe promoot je jouw optreden of vereniging via moderne manieren van marketing? Als onderdeel van de Week van de Amateurkunst (WAK) bieden we deelnemers aan de WAK én andere Oldenzaalse sport-, welzijns- en cultuurverenigingen onderstaande workshop gratis aan. Deze wordt gegeven door Marketingbureau Handstand.

Aanmelden is verplicht en kan via deze pagina.

Inhoud

“Raak geïnspireerd om je verhaal als artiest op nieuwe manieren te vertellen. We laten zien hoe je via social media en andere online kanalen door content marketing je doelgroep kan betrekken en activeren. In de workshop delen we ons draaiboek voor het promoten van evenementen en optredens, dat we hebben verfijnd op basis van meer dan 100 events. 

Aan de hand van onze ervaringen voor tientallen organisaties laten we zien welke kansen er liggen in deze tijd. Meer zichtbaarheid, meer fans en meer bezoekers! Met een fris Handstand sausje maken we het fun en krijgen we de energie los.”

Doelgroep workshop

Deze workshop is opgezet voor Oldenzaalse sport-, cultuur- en welzijnsverenigingen en andere (bijv. individuele) kunstenaars die graag leren hoe (online) media nog beter in te zetten voor het werven van publiek. Voor meer info kan je contact opnemen via mail quinta@cultuurmakelaar-oldenzaal.nl of Whatsapp 06 3875 4846.

Waar en wanneer?

Datum en tijd: wo 9 oktober, 19-21 uur.

Inloop 18:45 uur.

Locatie: Breedwijs, Helmichstraat 42B Oldenzaal.

Inschrijven

Deelname is gratis, maar aanmelden is verplicht wegens beperkt beschikbare plekken en kan via deze pagina.

Ervaringen met Handstand

“De sessies zijn zowel inhoudelijk sterk, als ook leuk. Daardoor werden onze collega’s erg fanatiek.”
– Jordi Weggemans, Bestuurslid Communicatie Student Union

“Bij Handstand werken een aantal energieke creatievelingen, die een frisse kijk hebben op content marketing. No ‘one-size-fits-all’, but ‘everything fits if you make it with the right intention and energy’. Handstand is uniek en de crew is plezierig.”
– Limke Schopman, marketeer 8ting

“De sessie is inhoudelijk goed afgestemd op de doelgroep. Handstand is betrokken en bevlogen.”
– Jan van der Heide, communicatie adviseur bij de WMO Divisie (onderdeel van de Dimence Groep)