Reclamebureau Vliegende Varkens – “Hoe bereik ik mijn doelgroep?” workshop

dinsdag 6 september, 20.45 – ca. 21.45 uur

Ontwerp- en reclamebureau Vliegende Varkens verzorgt op dinsdag 6 september i.s.m. Cultuurmakelaar Quinta Clason een gratis workshop “Hoe bereik ik mijn doelgroep?”.

Op dinsdag 6 september wordt deze workshop over PR voor cultureel Oldenzaal georganiseerd i.h.k.v. de Week voor de Amateurkunst (WAK, 5 t/m 11 september). Locatie is het Twents Carmel College, locatie Potskampstraat (ingang Molenkampstraat / Bleekstraat). De inloop is vanaf 20:45 uur, en aanvang 21 uur.

Tijdens de openbaar toegankelijke workshop van circa een half uur lichten de experts van Vliegende Varkens toe waar je aan moet denken als je naar buiten wil treden met je werk als kunstenaar, theatermaker, muzikant, dansgroep etc.

Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a.:

  • hoe zie jij jezelf en wil je gezien worden, en (hoe) is dit zichtbaar voor je doelgroep?
  • hoe bereik je je doelgroep?
  • welke kanalen kan je hiervoor het beste inzetten?
  • hoe schrijf je voor online communicatie? (zoektermen, beeld/tekst, social media)
  • welke vergoeding kan je vragen voor je kunst/voorstelling/lessen?

Er wordt gewerkt vanuit de theorie met leuke voorbeelden, en er is ruimte voor vragen. Aan het einde van de workshop is er kan er nagepraat worden tijdens de naborrel, aangeboden in het kader van de Week van de Amateurkunst. 

Tip: neem je visitekaartje mee! Als je deze afgeeft bij Vliegende Varkens kan je de presentatie gemaild krijgen namelijk.

Tijden

Het programma is als volgt:

  • 20.45 uur – inloop (i.t.t. 20:00 uur zoals in de WAK programmaflyer staat)
  • 21:00 uur – aanvang workshop
  • vanaf +/- 21:45 uur – nazit onder het genot van een drankje

Vrije toegang.

 

2016-09-06 - Cultuurmakelaar bijeenkomst - TCC

TCC: Ingang: hoek Molenkampstraat/Bleekstraat

Locatie
Twents Carmel College – locatie Potskampstraat.

Ingang: hoek Molenkampstraat/Bleekstraat, zie foto en Google Maps.

 

 

 

 

Vliegende Varkens (Iris Oude Groeniger) met drukwerk van de WAK

Iris Oude Groeniger van Vliegende Varkens

Over Vliegende Varkens

Vliegende Varkens is een full-service ontwerpbureau / reclamebureau en richt zich op creatieve oplossingen voor prikkelende communicatie. Ze ontwerpen (drukwerk en online), zijn marketeers, kunnen je leren over Search Engine Optimalisatie (SEO), helpen je de doelgroep voor jou dienst of product scherp te stellen, zijn communicatie experts en adviseren je van concept – strategie tot en met het ontwerp.

Voor de Week van de Amateurkunst hebben zij het ontwerp en de realisatie van het drukwerk verzorgd.

Meer informatie over Vliegende Varkens, zie hun website.