Promotie

Veel organisaties en individuen zitten met dezelfde vraag:  “Hoe zorg ik ervoor dat ik meer bekendheid krijg en dat er meer publiek op mijn activiteiten (voorstellingen, exposities, lessen, etc) afkomt?“. Doelen hierbij zijn ledenwerving en publiekswerving. Hieronder vind je informatie die je daarbij kan helpen.

Persberichten

Het insturen van persberichten is een standaard manier om aandacht te vragen voor je activiteit. Voor kranten is het publiceren van een persbericht (pas echt) interessant als je een voor hen op maat gemaakt artikel aanlevert; daarmee geef je hen unineke contect, en is de kns dat ze je input publiceren groter.

Informatie m.b.t. het schrijven van persberichten vind je hieronder.

In de spotlight

In samenwerking met Huis aan Huis krant Noordoost Twente heb ik een rubriek die ik aan kan bieden aan de culturele verenigingen van ed stad; In de spotlight. Periodiek passen we de vragen die hierin gesteld worden aan een (lid van een vereniging) aan, en kan je je vereniging voor een voetlicht zetten. In dit artikel kan je door één lid aan het woord te laten aandacht vragen voor je vereniging én een eventuele activiteit.

Voor meer info kan je een bericht sturen naar quinta@cultuurmakelaar-oldenzaal.nl.

Agenda’s

Plekken met agenda’s om zelf je activiteit aan te melden: